معرفی برسی و اموزش جدیدترین تکنولوژی و محصولات روز دنیا

اخبار برسی و مقایسه جدیدترین لپ تاپ , کامپیوتر , لوازم جانبی و ... و تکنولوژی های روز دنیا

معرفی برسی و اموزش جدیدترین تکنولوژی و محصولات روز دنیا

اخبار برسی و مقایسه جدیدترین لپ تاپ , کامپیوتر , لوازم جانبی و ... و تکنولوژی های روز دنیا

به تازگی شرکت Alienware به عنوان زیرمجموعه Dell که در تولید تجهیزات گیمینگ فعالیت می‌کند، یک سری محصول جدید معرفی کرده که گل سرسبد آن‌ها، یک مانیتور گیمینگ 500 هرتزی است. علاوه بر آن، این شرکت یک کیبورد گیمینگ بیسیم نیز معرفی نموده است.

مانیتور 500 هرتزی Alienware AW2524H
ابتدا با نمایشگر شروع می‌کنیم. مانیتور گیمینگ Alienware AW2524H یک مانیتور 24.5 اینچی 480 هرتزی است که می‌توان نرخ نوسازی آن را تا 500 هرتز اورکلاک کرد. نظیر اکثر مانیتورهای عصر حاضر که نرخ‌های نوسازی بالا دارند، رزولوشن این مانیتور نیز 1080p است. البته خوشبختانه پنل استفاده شده در این مانیتور IPS بوده و نه TN؛ به همین خاطر زاویه دید و دقت رنگی پنل آن تا حد خوبی مطلوب است.

این مانیتور از فناوری‌های G-Sync انویدیا، Reflex Analyzer، استاندارد Vesa DisplayHDR 400، نورپردازی RGB قابل کنترل پشتیبانی می‌کند و در کناره‌ خود، یک زائده تاشو برای نگه داشتن هدست هم دارد.


مانیتور گیمینگ Alienware AW2524H در پشت خود یک جفت پورت USB 5Gbps، یک جفت جک 3.5 میلی‌متری صدا، یک خروجی تصویر DisplayPort 1.4 و دو خروجی تصویر HDMI 2.1 دارد. برای دستیابی به نرخ نوسازی 500 هرتز باید حتماً از خروجی DisplayPort 1.4 استفاده کرد و نرخ نوسازی خروجی HDMI روی 240 هرتز قفل شده است.

مانیتور گیمینگ 500 هرتزی Alienware AW2524H قرار است در تاریخ 21 مارس، با قیمت 829.99 دلار عرضه بازار شود.

کیبورد گیمینگ AW920K
دیگر محصولی که Alienware معرفی کرده، کیبورد گیمینگ بی‌سیم AW920K Tri-Mode است. این کیبورد یک کیبورد مکانیکال بوده و از سوییچ‌های Cherry MX قرمز و کلیدهای PBT برای آن استفاده شده است. از قابلیت‌های این کیبورد می‌توان به سوییچ‌های راکر قابل برنامه‌ریزی، آنتی گوستینگ و قابلیت فشار دادن چندین کلید همزمان و شارژ بی‌سیم آهنربایی اشاره کرد.


اتصال این کیبورد به سیستم میزبان از طریق یک دانگل USB-C یا بلوتوث 5.1 و یا کابل انجام می‌شود. قیمت این کیبورد 289.99 دلار است. یک نسخه TKL (فاقد ماشین حساب) از این کیبورد نیز با رنگ سفید عرضه می‌شود که قیمت 159.99 دلاری دارد.

منبع : سخت افزار مگ

  • علی یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی