معرفی برسی و اموزش جدیدترین تکنولوژی و محصولات روز دنیا

اخبار برسی و مقایسه جدیدترین لپ تاپ , کامپیوتر , لوازم جانبی و ... و تکنولوژی های روز دنیا

معرفی برسی و اموزش جدیدترین تکنولوژی و محصولات روز دنیا

اخبار برسی و مقایسه جدیدترین لپ تاپ , کامپیوتر , لوازم جانبی و ... و تکنولوژی های روز دنیا

باب بورچرز معاون بازاریابی جهانی محصول اپل، در مصاحبه‌ای جدید با India Today، به مک پرو با تراشه اختصاصی سری M اپل و تمرکز این شرکت بر عمر باتری اپل واچ اشاره کرده است.

هنگامی که از او پرسیده شد که آیا اپل همچنان قصد دارد برنامه اعلام شده خود را برای انتقال همه مک‌ها به تراشه‌های سیلیکونی اپل دنبال کند، بورچرز به طور مجدد هدف واضح اپل برای انتقال کامل به تراشه‌های خودش را تایید کرد و به طور تلویحی اشاره کرد که مک پرو اپل با تراشه اختصاصی اپل در حال توسعه است.

در میان بحث در مورد اینکه چگونه انگیزه اپل به صنعت محاسبات گسترده‌تر برای تمرکز مجدد بر روی کارایی و عملکرد، بیشتر شده است، به نظر می‌رسد که باب بورچرز هم اذعان کرده که اپل واچ دستگاهی است که قرار است از عمر باتری بهتر بهره ببرد. او اضافه کرده که موضوع عمر باتری اپل واچ یکی از موضوعات مورد توجه اپل است؛ بوچرز معتقد است یکی از چندین پاسخ برای حل این مشکل، شارژ سریع است. ظاهرا اپل به بررسی این موضوع ادامه می‌دهد که چگونه می‌تواند ویژگی‌هایی مانند ردیابی سلامت  و تناسب اندام در زمان واقعی و عمر باتری دستگاه را متعادل کند.

معاون بازاریابی جهانی محصول اپل، همچنین در مورد منطق اپل برای ارایه هر دو مک مینی و مک استودیو رده بالا صحبت کرده و توضیح داده که یکی از این محصولات فرم کوچکی را ارایه می‌دهد، در حالی که دیگری انعطاف پذیری اتصال‌های اضافی مختلف را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

منبع : جی اس ام

  • علی یزدانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی